Her er nogle forløbige spørgsmål, som jeg vil stille fysioterapeuten og pædagogen i Lucernevejens børnehave, med henblik på det tværprofessionelle samarbejde omkring projektet MOVE.
Til Fysioterapeuten:
Hvilken betydning har det tværprofessionelle samarbejde, mellem dig og pædagogerne, for projektet MOVE?
Hvilke forventninger og forestillinger har du omkring det tværprofessionelle samarbejde?
Hvordan kan I med hver jeres faglige grundlag samarbejde?
Hvilken betydning har dit "fag", for rehabiliteringen af børn med funktionsnedsættelse?
Hvad er dit mål, for Maren, med henblik på at hjælpe hende med, at udvikle de fysiske kompetencer?
Har Move øget dine forudsætninger, for at indgå i tværfaglige samarbejde?
Hvordan vurdere du din egen deltagelse og indsats i forløbet, omkring det tværprofessionelle samarbejde?
Hvem er den faglige tovholder i projektet Move, og hvordan foregår det?
Til pædagogen:
Hvilken betydning har det tværprofessionelle samarbejde, mellem dig og fysioterapeuten, for projektet MOVE?
Hvilken forventninger og forestillinger har du omkring det tværprofessionelle samarbejde?
Hvad er dit mål, for Maren, med henblik på at hjælpe hende med at udvikle de fysiske kompetencer?
Hvordan kan I, med hver jeres faglige grundlag samarbejde?
Hvilken betydning har dit "fag" for rehabiliteringen af børn med funktionnedsættelse?
Har MOVE øget din forudsætning, for at indgå i tværprofessionelt samarbejde?
Hvordan vurdere du din deltagelse og indsats i forløbet, omkring det tværproffesionelle samarbejde?
Hvem er den faglige tovholder i projektet Move, og hvordan foregår det?
Nu må vi se om de ok, eller om de bliver lavet helt om med tiden. Det kan være, at de slet ikke passer, når jeg kommer længere frem i min opgave.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar