lørdag den 22. oktober 2011

SKB eksamen


Nu nærmer tiden sig snart til næste eksamen. Sidder har i sofaen - det har jeg gjort siden i går eftermiddag, og skriver power point og øver udenad. Sidder stadig i nattøj. Må heller i bad, for jeg skal snart på job. Jeg kan ikke huske det halve af det jeg skal. Jeg syntes der er så meget at lære i denne opgave. Så mange ting jeg skal vide, og lære udenad. Det hele hænger sammen, lige meget hvad jeg vil snakke om.
Det kniber med at sove, for tankerne flyver dag og nat. Vil så gerne kunne det hele, men det kan jeg desværre ikke.
Jeg gør det så godt jeg kan, har kæmpet for det - så må det blive sådan.
Sidder og prøver på at lægge film fra feltarbejdet ind i mit power point. Men den skriver at den ikke kan konfigurere det ????? Må vente til min datter på 14 år kommer hjem fra ferie - hun kan måske hjælpe mig ;0)    Ellers er der ikke noget at gøre ved det. Øv.
Glæder mig til at få lidt hverdagsliv tilbage, efter denne eksamen. Håber vi får mulighed for at få lidt luft i efteråret inden pæd. opgaven i uge 1. Kan dog se at vi skal fremlægge et eller andet d. 20 dec. Hvad mon det kan være?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar