fredag den 16. december 2011

Pædagogisk opgave

Så er opgaven endeligt afleveret, og fremlæggelsen er ved at tage form. Vi mødtes og fik lagt grundstenen til fremlæggelsen. På mandag mødes vi på skolen, hvor vi finpudser og øver den igennem, så vi er forberedte til tirsdag.
Endnu engang har forløbet trukket tænder ud, og lavet om på hele min hverdag. Jeg tænker ofte " Det lærer jeg sgu aldrig, det når jeg sgu aldrig" Men når jeg er på den anden side, har jeg jo klaret det alligevel. Jeg ved også, at jeg har gjort det bedste jeg kan. Jeg kan ikke gøre mere, for så bliver jeg syg af stress, og det gider jeg bestem ikke her op til jul.
Åh jul. Har ikke fået købt alle gaverne. Juletræet er ikke hentet, så igen i år, får vi nok et at de grimme  der er tilbage. Vi har ikke fået bagt eller lavet konfekt. Sønne sidder igen og spille x box, mens mor laver lektier osv.
Men......på tirsdag er det slut. Så er der juleferie fra skolen. Skal på job på Sødis juleaften, og mellem jul og nytår, så helt juleferie bliver der ikke. Er allerede begyndt at tænke over hvad jeg skal skrive om til januar, så jeg er ski også selv skyld i den stressede tilstand. Så.....i aften vil jeg drikke lidt rose, slappe af og se lidt lysere på livet ;0) Vi ses tirsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar